Philips PowerPro Expert FC9720 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9720 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hennie 06-07-2016

Helemaal blij

Ik heb de stofzuiger nu een maand in huis, ik heb honden en katten, maar dit is geen probleem voor deze stofzuiger, je hebt geen last van geurtje in de stofzak je deze stofbak zo even onder de kraan houden en hij is weer schoon, ik ben echt super blij er mee, zelf het tapijt zuigt hij gewoon omhoog, echt ik kan het iedereen aanraden om zo'n stofzuiger te kopen, vooral als u honden of katten heeft, de haren vliegen weg!! helemaal Happy

Nijkerker 18-10-2015

Geweldig ding. Aardig stil, en energiezuinig. Instelbaar in zuigkracht naar je eigen behoefte.nog een voordeel van dit model is het uitwasbare filter. Bij veel andere modellen moet je om de tzoveek tijd weer een duur filter aanschaffen en blijf je kosten houden. Dat is bij deze dus niet, gewoon de aanschaf en daarna nooit meer zakken of filters kopen. Top ding.

Jannieverm 13-06-2015

Stofzuigen deed hij goed, na een jaar ging hij regelmatig een raar geluid maken alsof hij vastzoog, legen van reservoir hielp niet. Na 2,5 jaar is hij er mee gestopt, aan en uit knop werkte niet goed meer.
Contact gehad met Philips maar de garantie ( 2 jaar) was voorbij dus helaas pindakaas.
Nu een dyson gekocht, deze heeft 5 jaar garantie.

fran24 26-10-2014

ben zeer tevreden over deze stofzuiger.
maakt niet veel lawaai.
het snoer is lang genoeg.
blij dat ik geen dure zakken hoef te kopen.
na elke keer stofzuigen gemakkelijk de opvangbak legen.

imarjan 16-10-2014

Dit is mijn eerste zakloze stofzuiger en ik ben heel erg tevreden. Met drie honden in huis stofzuig ik veel. Nu met deze stofzuiger zie ik pas hoeveel stof er dagelijks wordt opgezogen. Het schoonmaken van het filter is ook erg simpel. Hij is verder erg compact en licht, en verademing als je de trap wilt zuigen of op andere plekken moet zuigen waarbij je hem moet tillen. Ik gebruik hem dagelijks en ik vind hem echt een aanrader!

1965anoniem 27-09-2014

Stofzuiger is wendbaar, praktisch en stil tijdens gebruik. Drie verschillende mogelijkheden is voldoende voor regulier gebruik.